niedziela, 31 października 2010

Matamorfoza Nikaa_12

Przed:Szczerze? Twoja doll mnie przeraziła, a najbardziej te oczy. Nie pasują tu i jeszcze jeden cień na powiece? Okropnie. Fryzura nie wygląda ładnie.To jest raczej hełm.
Po:Dodałam elegancji twojej doll.Krótkie, kręcone loczki w stylu retro. Starannie wykonany makijaż.Najpierw pomalowałam oczy ciemnym cieniem, potem fiolet i na końcu błękitny w kredce. Wytuszowałam rzęsy tylko tuszem pogrubiającym.Całość dopełnia szminka. Brwy pomalowałam na czarno.
Przed:Nic specjalnego.Nie wykazałaś się oryginalnością.Nic więcej nie mam do dodania.
Po:Mało masz ciuchów, ale coś wykombinowałam.jest to strój codzienny.Biała bluzka na ramiączkach, szorty, rajstopy to baza. Potem dodałam zakolanówki i eleganckie buty.Koronkowa chustka dodaje delikatności, a marynarka w soczystym kolorku ożywia strój.

sobota, 23 października 2010

matamorfoza .Na100latka.

Hej!Przepraszam że dodaję tak późno metamorfozę.Zrobiłam wszystko już 2 tyg temu, ale nie miałam czasu dodać.Zobaczyłam że zmieniłaś w ciągu tych 2 tyg. wygląd lalki i stwierdziłam że ocenie nowy look.
Przed:Usta są za wysoko i twoja Doll wygląda dziwnie.Reszta twarzy ładna.Nie popisałaś się z makijażem.Masz trochę cieni i można pokombinować.Zmieniłabym też kolor włosów na bardziej głęboki i ciemniejszy.
Po:Dodałam twojej Doll lat, ale sądzę że dobrze mi to wyszło.Zdecydowałam że będzie dominować fiolet i tak też jest.Nałożyłam na siebie dwa cienie.Najpierw ciemny, a potem jasny.Rzęsy pomalowane są fioletowym tuszem.Pod oczami użyłam białego cienia, który rozświetlił oczy.Usta są delikatnie podkreślone błyszczykiem.Robiłam ta met 2 tyg. temu i wtedy lalka miała inną twarz.Była ona ładniejsza.


Przed:Nie jest to udana stylizacja.Do sportowego stylu nie pasuję szpilki,a do tych spodni za luźna bluzka.jedyne co mi się tu podoba to okulary w ręce twojej Doll.
Po:Ja wybrałam coś eleganckiego.Botki, ocieplacze i rajstopy to coś na chłodne dni.Nałożyłam sukienkę,a pod nią bluzkę z długim rękawem i rękawiczki.Prosty, ale stylowy strój.

czwartek, 7 października 2010

Metamorfoza olciaaa99

Przed::Lubię ten kolor włosów, ale fryzura do mnie nie przemawia.Postawiłaś na delikatność.W twoim wypadku popracowałabym jeszcze nad wykonaniem i będzie dobrze.
Po:Wybrałam czerń i prostą fryzurkę, która odkrywa więcej twarzy.Makijaż bardziej rzuca się w oczy niż poprzedni.Jedno pasmo włosów jest kolorowe.Dodałam kolczyki i zabrałam pieprzyk.Stwierdziłam że nie jest potrzebny.
Przed:Czerń,czerń i kolorowa torebka.Chciałaś ożywić stylizację, ale ta torebka moim zdaniem nie pasuje.Podobne zdanie mam jeżeli chodzi o ten komin pod szyją i kamizelkę.Jest zbyt luzacka do tej sukienki.Jeżeli chodzi o buty to mam mieszane odczucia.Czarne, kryjące rajstopy wyglądałyby lepiej.
Po:Też postawiłam na czerń ożywioną kolorem.W moim przypadku jest to pomarańczowy i czerwony.Dzięki temu ta stylizacja jest trochę jesienna.Stwierdziłam że spodnie z frędzelkami będą wyglądać lepiej niż zwykłe czarne rurki.




sobota, 2 października 2010

Metamorfoza jestemgoracaa

Przed:Te włosy i farba są okropne.Róża do nich nie pasuje.Radziłabym zmienić ci kolor skóry na ciemniejszy.
Po:Tu też nie mogłam się popisać.Nie masz kosmetyków.Włosy zmieniłam na ciemne, które są kręcone.Do tych włosów róża pasuje bardziej.:)
Przed:Nie podobają mi się te spodnie.Gdybyś miała w szafie jakieś czarne lepiej by pasowały.Także ta torba jest tu zbędna.Lepsza byłaby ciemna kopertówka.
Po:Nie mogłam nic wymyślić, a to dlatego że nie masz ciuchów.Rozumiem, dopiero zaczynasz bywać na stardoll.Musiała mi starczyć długa bluzka, płaszcz i buty na obcasie.Pasek wykorzystałam jako szalik.