
Przed: Jeżeli chodzi o makijaż to się nie popisałaś. Jest niedopracowany. Twarz doll jest brzydka. Usta są za wysoko, a przymrużone oczy przy tym makijażu nie wyglądają ładnie. Podobają mi się tylko włosy i pomalowane policzki.
Po: Zmieniłam kolor i długość włosów. Obniżyłam usta i pomalowałam szminką w cielistym kolorze. Na policzkach jest różowy puder. Tuszem pomalowałam tylko górne rzęsy. Makijaż nie jest mocny. W zewnętrznych kącikach jest czarny cień, na to nałożyłam jaśniejszy niebieski w kredce i na koniec biały. Doll wygląda delikatniej.

Przed: Starasz się wykombinować coś ciekawego. Nie jest źle , ale mogłoby być o wiele lepiej. Te szelki nie pasują. Podobają mi się frędzelki. Urozmaicają strój. Płaszcz nie pasuje.Lepszy byłby ciemniejszy i jakieś rajstopy na nogi by się przydały.
Po: Czerń z małym dodatkiem bieli. Stworzyłam sexy wygląd. Ubrałam ją w sukienkę na którą nałożyłam spódniczkę. Pod sukienkę włożyłam tą pierzastą yyy..bluzkę. Dzięki naszyjnikowy i kapeluszowi strój staje się ciekawszy. Nałożyłam dwie pary rajstop na siebie. Dołączam też obrazek na którym są wszystkie ciuchy użyte w mojej stylizacji.
















Przed:Mroczny styl.Jak dla mnie bomba.Twoje upodobania muzyczne przekładają też się na wygląd doll.Super.Świetny jest ten krzyżyk z pieprzyków.Od kiedy pamiętam masz warkocz.Jest fajny, ale raz na jakiś czas fryzurę można zmienić.Nie podoba mi się tylko u twojej dollki makijaż oka.Ten cień pod oczami nie wygląda ładnie.Lepsza byłaby już sama kredka w tym kolorze.Twarz twojej doll bez makijażu jest ładna.Jedyne co mi się odrobinkę nie podoba to wykrzywione usta.





